Nadziewane pieczarki

Wszystkie przepisy tu zawarte są przygotowane i fotografowane przeze mnie. Staram się umieszczać wszystko co pomaga mi w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Jednak żeby dieta stała się stylem życia i nie była nudna przygotowuje tak moje dania by było zdrowo, smacznie i kolorowo. Muszę przyznać że w ten sposób schudłam już 9kg i jestem bardzo zadowolona, gdyż nie jestem głodna nigdy, a moje dania naprawdę bardzo mi smakują i mogę polecić każdemu. Nie podaje nigdy bardzo szczegółowo ile czego, gdyż uważam że w kuchni każdej gospodyni trudno jest narzucić co i ile czego ma być. Gotowanie powinno być spontaniczne, tak by nie zostawalo nam resztek i by nikt nie wrzucał jedzenia. Dlatego w moich przepisach podaję co nam jest potrzebne, jednak o ilości decydujecie Wy.

Produkty, które potrzebujemy:

4 szt pieczarek (średniej wielkości porcja dla jednej osoby)

Mięso mielone z piersi kurczaka ( około 200 gram)

Przyprawy

Przygotowanie :

Pieczarki umyć (nie odbierać że skóry)

Mięso doprawić przyprawami według Waszego gustu (można dodać jajko)

Pieczarki faszerujemy przyprawionym mięsem (można dodać na wierzch starty ser) wkładamy do piekarnika 200 stopni 45 min. Po tym czasie nasze pieczarki są gotowe do spożycia, podajemy z surówka bądź pomidorami koktajlowymi.

Szybko łatwo smacznie.

Polecam.

PS. Często podaję w nawiasie czym można wzbogacić danie i jego smak, osobiście tego nie robię, gdyż wiadomo iż wzrasta nam wtedy kaloryczność dania. Wybór jednak pozostawiam Wam.

Smacznego

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni