Szpinakowe wrapy

Przedstawiam Wam bardzo łatwe do przygotowania wrapy szpinakowe, które możemy nadziewac tym czym lubimy. U mnie są to warzywa ale też często ser, szynka, grilowana pierś z kurczaka wszystko zależy od waszej fantazji.

Składniki na wrapy.

2 jajka

2 duże garscie szpinaku

2 łyżki mąki ryżowej

Przygotowanie

Do miksera wbijamy jajka, dodajemy wcześniej umyty szpinak i miksujemy aż powstanie jednolita masa. Dodajemy mąkę i miksujemy jeszcze chwilkę. Patelnię smarujemy tłuszczem i wlewamy cześć smażymy jak naleśniki z obu stron. Pamiętać trzeba by obracać bardzo delikatnie. Z tej porcji wychodzą 3 wrapy. Ja do moich przed ułożeniem składników dodaje sos.

Przepis na sos do wrap.

1 łyżka ketchup

1 łyżka musztardy

2 łyżki jogurt naturalny

1 ząbek czosnku (można pominąć).

Wrapy smarujemy sosem i układamy nasze ulubione składniki. U mnie było papryka czerwona, cebulka czerwona, pomidory koktajlowe, sałata.

Pyszne, syte i zdrowe. Zachęcam do wypróbowania.

Smacznego

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie całkowicie Twój, gdyż z Twojego się rozpadły. Więc zmodyfikowana wersja.
      Cieszę się że Ci się podobało 😊

      Usuń
    2. Jak fajnie, że mój przepis Ci się przydał Bożenko. Ja ostatnio zaszalałam i zrobiłam go z mąki owsianej. Pycha mniam. Fajny blog, gratki :) komentarz Monika Smulska przez przypadek usunięty. Sorry Monika

      Usuń
  2. Monika Smulska przez przypadek skasowałam Twój komentarz zamiast źle wpisanej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni