Zdrowa przekąska

Witajcie. Zostawię Wam pomysł, który wpadł mi do głowy dzisiaj po poludniu. Zglodnialam i nie bardzo wiedziałam co mam zjeść. Nie miałam czasu na szykowanie specjałów, gdyż miałam bakłażana do grilowania. W czasie, gdy przygotowywalam bakłażana wpadł mi do głowy pomysł, żeby zjeść jogurt grecki na szybko.
I nagle olsnienie. Pomyślałam że spróbuję na plaster bakłażana położyć trochę jogurtu i spróbuję czy będzie zjadliwe. I wiecie co, to był strzał w dziesiątkę. Bakłażan z jogurtem greckim to pyszna, zdrowa przekąska.

Potrzebujemy
plastry grilowanego bakłażana
Jogurt grecki zwykły.

Na plaster bakłażana kładziemy dwie łyżeczki jogurtu i zawijamy.
Prościej się nie da. Przepyszna przekąska.
Zapraszam do wypróbowania naprawdę warto.

Sposób przygotowania bakłażana do grilowania.
Warzywo myjemy kroimy na plastry około 0,5 cm solimy sporo i układamy na talerz. Tak przygotowany zostawiamy na kilka godzin. Po tym czasie odciskamy delikatnie sok, który puścił i grilujemy.
Ja używam do tego patelni do grilowania bez tłuszczu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni