Perfekcyjny makijaż

Zawsze miałam problem z malowaniem oczu i szczerze mówiąc bardzo tego nie lubię.
Fakt jest taki że my kobiety czasem musimy dodać sobie trochę uroku. Tylko jak to zrobić??
W moim przypadku było to o wiele trudniejsze że noszę okulary i muszę je zdjąć, by móc strzelić sobie oko jak to się potocznie mówi. Żeby było równo jak to zrobić??
Dziś już wiem, bo właśnie doszły do mnie dwie super fajne i pomocne rzeczy, dzięki nim malowanie stało się łatwiejsze i nie boję się już że będzie krzywo.
Mogę z czystym sumieniem zaproponować Wam moje dwa pomocniki. Jeden do równego malowania brwi i drugi do perfejcyjnych oczu. Możemy pomalować się o wiele szybciej, zależnie jaki efekt powieki ma być tak przykładamy naszego kotka.
Na zdjęciach widać oba moje pomocniki, które serdecznie Wam polecam.
Mogę powiedzieć że malowanie dla mnie nigdy nie było tak łatwe i przyjemne jak teraz.
Pozdrawiam serdecznie.
Bożena

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni