Kotlety jajeczne

Witajcie. Mam dla Was przepis na kotlety jajeczne w ktorych, się zakochałam. Muszę Przyznać że nawet mój sceptyczny mąż zjadł ze smakiem. Przepis można modyfikować w/g Waszych smaków, jednak oryginalny smakuje idealnie.

Skladniki

÷ 3 ugotowane jajka
÷ 1 jajko surowe
÷ 1/3 czerwonej papryki
÷ pół pęczka szczypiorku
÷ pół pęczka pietruszki
÷ 100 gram ugotowanego kalafiora (może być bez)
÷ 2/3 łyżki bułki tartej (u mnie bezglutenowa)
÷ sól
÷ pieprz
÷ bułka tarta do otoczenia kotletów
÷ tłuszcz do smażenia (u mnie olej kokosowy)

Przygotowanie

Wszystkie składniki zaczynając od jajek kroimy na drobna kostkę, szczypiorek i pietruszkę drobno posiekać. Kalafior rozgnieść widelcem. Dodajemy surowe jajko, przyprawy i bułkę tartą. Wszystko dokładnie mieszamy i odstawiamy na 10 min tak by bułka miała czas wchłonąć nadmiar wilgoci.
Po tym czasie formujemy kotleciki obtaczamy w bułce i smażymy z obu stron.
Łatwo szybko i ekonomicznie.
Możemy podawać na ciepło z ulubioną surowką,również na zimno dobrze smakują.
Życzę smacznego.
Pozdrawiam
Bożena

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni