Owsiane koszyczki z owocami

Dzisiaj zostawię Wam przepis na koszyczki owsiane z owocami doskonałe po treningu ale również jako deser.Robią się szybko i smakują bosko!.
Jedyny minus ( moim zdaniem) tych koszyczków to to że nie doczekają następnego dnia 😊
U mnie pierwsze 6 zniknęły w 20 min.Tylko ja jem 😲
A więc zanim zrobisz dobrze przemyśl.

Składniki:
✓- 180 g ( 1,5 szkl płatków owsianych
✓- 1 duży dojrzały banan
✓- 2 łyżki masła orzechowego lub oleju kokosowego (u mnie było masło orzechowe domowej roboty)
✓- 1 łyżka cynamonu
✓- 2 łyżki mielonego siemienia lnianego.
✓ - jogurt naturalny grecki
✓ - owoce do dekoracji
✓- olej do wysmarowania blaszki na muffinki.


Przygotowanie;

Moja propozycja
Jeżeli macie czas namoczyć płatki owsiane na około 2 godziny zalewając mlekiem roślinnym typu kokosowe.
Jeżeli jednak chcecie zrobić na szybko mogą być płatki owsiane suche, wyjdą bardziej chrupiące.
Ja zrobiłam z namoczonych.

Płatki odcisnełam z nadmiaru mleka dodając do miski w której, wcześniej rozgniatamy widelcem banana.
Dodajemy masło orzechowe,cynamon i zmielone nasiona lnu.
Wszystko dokładnie mieszamy wykładamy do foremki wcześniej wysmarowanej olejem , używam foremki do muffinek.Łyżeczką formujemy koszyczek zostawiając pusty środek.
Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 180 stopni i pieczemy 20 min.
Po upieczeniu wykładamy na talerz odczekajmy aż wystygną i dekorujemy.
Koszyczki napełniamy jogurtem greckim b/g i układamy owoce takie jak lubimy.

Życzę udanego wypieku i smacznego.
Smakowały?
Podziel się opinią 😊

Pozdrawiam serdecznie.

Bożena




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni