Dzień nagród

Kolejny ciężki dzień ,ale na pocieszenie pochwałę się Wam że zadbałam o siebie poszłam do fryzjera i kupiłam sobie dwie bluzeczki.Mam nadzieję że spodobają się również Wam.
Ale najpierw pochwałę się jak moja 7 letnia wnuczka zadzwoniła do mnie dzisiaj,by porozmawiać sobie w języku włoskim.Co roku zabieram ją na wakacje do siebie i zna język włoski od dziecka,jednak po roku zapomina słów i dzisiaj sama bez niczyjego namawiania najpierw uczyła się z aplikacji a później zadzwoniła żeby sobie porozmawiać.
Jestem z niej ogromnie dumna ❤️


To teraz się pochwalę nową fryzurą i bluzeczkami.
A Wy co zrobiliście dla siebie ostatnio ciekawego?
Lubicie się nagradzać ,czy może nie ma to dla Was znaczenia?
Ja osobiście nie przywiązuje aż takiej wagi do tego ale dzisiaj było mi to niezmiernie potrzebne.

Pozdrawiam serdecznie

Bożena



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni