Integratory

Dziś doszła do mnie moja paczuszka zamówiona w Polsce.Czekalam na nią z utęsknieniem, gdyż integratory, które się w niej znajdują są mi bardzo potrzebne a jestem przekonana że przydałyby się  i niektorym z Was.Boli mnie dzisiaj okropnie głową dlatego wrzucę tylko szybciutko co mi przyszło,a już niedługo opiszę co do czego służy i jak używać.
Zapewniam Was o dobrej jakości tych produktów.
Wit D + K2
Red Clover ( czerwona koniczyna)
Forscolina.

Ciekawi mnie czy Wy bierzecie jakieś integratory ,macie swoje ulubione marki?
Napiszcie.
Pozdrawiam
Bożena


Komentarze

  1. ja biorę cały czas od kilku miesiecy Vit D3+K2, do tego vit A,C,E. marka Visanto. Forscoliny nie znam, zaciekawi mnie ten produkt.Czy jest dobry ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni