Wersja słona ciasta z płatków owsianych

Witajcie.
Moje ciasto z płatków owsianych zrobiło taką furorę iż moja kochana znajoma postanowiła wypróbować w wersji słonej i vege.
Przepis wrzucam, gdyż warto i tą wersję wypróbować gdyż jest równie pyszna jak wersja słodka i znika w mgnieniu oka.
Tak więc za zgodą Judyty wrzucam jej wersję i zachęcam do wypróbowania.

Składniki

》2 szkl płatków owsianych
》2 jajka (albo 3 łyżki siemienia lnianego namoczonego w 6 łyżkach gorącej wody- trzeba poczekać aż siemię napęcznieje, ja czekałam 15 minut)
》1szkl osolonej wody (ja użyłam 1 niepełną łyżeczkę soli )

》dodatki jakie lubimy:orzechy,nasiona,pestki dyni, słonecznika, seler naciowy, czosnek, również czosnkowy szczypiorek, rukola, zioła co kto lubi itp za każdym razem uzyskamy inny smak
}} 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia b/ g


Przygotowanie

Wszystkie składniki mieszamy odstawiamy na min 30 minut i pieczemy  w 180 stopniach 35 minut :)

Zdjęcia również są własnością Judyty, której dziękuję za możliwość publikacji.

Pozdrawiam serdecznie
Bożena


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni