Ryżowe naleśniki z masłem orzechowym

Witam Cię na moim blogu,cieszę się że mogę dzielić się z Tobą moimi pomysłami na coś zdrowego, na coś dobrego,jak również pokaże Ci jak spędziłam wakacje ,napiszę recenzję nowych kosmetyków,więc jezeli chcesz być na bieżąco zapraszam Cię do supskrypcji nic nie umknie wtedy Twojej uwadze.

Był zastój wakacyjny ale już pomalutku wracam do formy i obiecuję nadrobić ten czas,,,,,mam Wam tyle do opowiedze

nia że aż nie wiem od czego zacząć.

Póki co przyszła mi ochota na coś ......nie umiałam sprecyzować na co ,więc zrobiłam bardzo delikatne,cieniutkie naleśniki ryżowe z masłem orzechowym i wiecie co?....to był strzał w dziesiatkę.

nie będę egoistką i podzielę sie również z Wami przepisem.

składniki

-  1 jajko
-  2 łyżki mąki ryżowej
-  1/4 szkl mleka kokosowego
-  masło orzechowe

przygotowanie

wszystkie składniki miksujemytak, by nie było grudek.
patelnie smarujemy lekko olejem kokosowym -nadmiar oleju zbieramy papierowym recznikiem
wylewamy cześć i smażymy z obu stron,po czym wykladamy na talerz rozprowadzamy maslo orzechowe i zwijamy w rulonik.
bez laktozy i glutenu

ciasto jest bardzo delikatne i cieniutkie ,a w połączeniu z masłem orzechowym ...no cóż ....niebo w ustach.

spróbowałaś? będzie mi miło jak podzielisz się opinią .

Życzę smacznego

Pozdrawiam serdecznie
Bożena

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Ala serniczek z kaszy jaglanej