Babka migdałowa bez glutenu i laktozy

Witajcie.
Wakacje się kończą, czas wrócić do naszych przepisów, które obiecałam Wam. Jeszcze przez jakiś czas będzie mnie napewno mniej za to znajdziecie wiele ciekawostek, które dla Was przygotowuję. Więc obserwujcie mój blog by nic Wam nie umknęło.
Tymczasem podaję przepis na pyszną babkę migdałówą, która zniknęła w mgnieniu oka. Nie mogłam sama oderwać się od niej tak mi posmakowala.

Skladniki:

&-  100 g cukru kokosowego, bądź trzcinowego
&- 200 g mąki migdałowej
&- 120 g mąki ryżowej
&- 3 jajka
&- 100 g masła bez laktozy, bądź oleju kokosowego
&- 2 łyżeczki proszku do pieczenia (bez glukozy)
&- 0.5 łyżeczki sody
&- 1 łyżeczka cynamonu.

Przygotowanie :

Jajka ubić z cukrem dodać miękkie masło i wymieszać.
W misce wymieszać wszystkie produkty sypkie i dodać do masy jajecznej. Dokładnie wymieszać do połączenia składników.
Masę przełożyć do foremki wyłożonej papierem (może być keksowka).
Piec 30 min w 180 stopniach.
Ostudzić w lekko uchylony piekarniku.
Ostatni krok degustacja 😊
Życzę Wam smacznego!
Będzie mi miło jeżeli pochwalcie się jak Wam smakowało.
Pozdrawiam
Bożena.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pasztet z cukinii

Pulpety drobiowe z sosem curry marchewkowo porowym

Zupa krem z dyni